Skip to main content

Beyond the Pages of the Wordsmith : Road To PBAKL 2023

Bismillah... Dengan rendah hati dan penuh iltizam, saya jemput anda semua untuk temankan saya melalui denai-denai menuju #PBAKL2023.

.

Sebagai penulis novel fantasi dan buku healing di Malaysia ni, kenalah pulun untuk hebahkan kewujudan karya-karya saya ini. Mohon sokongan ya! Terima kasih didahulukan.



Oh, ya! Apa benda sebenarnya "Beyond the Pages of the Wordsmith" ni?


Mari saya jelaskan. Ini merupakan sebuah kempen media sosial khas untuk karya-karya saya yang telah terbit dan akan terbit di PBAKL kelak. Saya akan bawa kalian untuk mengenali ada apa di sebalik tulisan Awan Wafdan. Sama-sama kita jelajah tema-tema penulisan Awan Wafdan. Baik daripada Hikayat Adiwangsa, sehingga ke Hikayat Alam Melayu. Tentang penyembuhan jiwa yang mendorong kewujudan karya ini. Tentang pengalaman Awan Wafdan sepanjang menjadi penulis. Idea dan inspirasi yang mendasarinya. Pokoknya, #RoadtoPBAKL ini saya gunakan untuk berkongsi ilmu dan kemahiran saya dalam menukang dunia fantasi, cinta saya kepada sejarah dan mitologi, bait puisi pembangun hati yang #GagalDicintai – semestinya cinta saya kepada Islam.



Saya jemput anda untuk berimaginasi dengan saya. Anggaplah kita sedang mengembara bersama sepanjang "Beyond the Pages of the Wordsmith" ini berlangsung. Ayuh! Kempen ini akan berjalan di semua media sosial saya, terutamanya Instagram, Facebook dan Tiktok. Cari je @seketulawan di mana-mana.

.

Oh, ya! Sepanjang kempen ini, jemputlah tanya soalan. Apa-apa soalan yang berkaitan Hikayat Adiwangsa dan dunia penulisan. Insya-Allah saya akan selitkan jawapannya di celah-celah jadual yang sudah saya rancang. Ndak da masalah itu!







#BeyondThePagesOfAwanWafdan #awanwafdan #penulismalaysia #pbakl2023 #writer #penulisnovel #novelmalaysia #pengarangmalaysia #healing #selfhealing 

Comments